maanantai 4. maaliskuuta 2013

Hellurei ja hellät tunteet

Olen Oona, 35-vuotias naisihminen ja tämä blogi olkoon matkakaverinani hoikistumisen tiellä. Aloitan (taas) noudattamaan vähähiilihydraattista ruokavaliota, sillä minulle se tuntuu sopivan. Ainoa ongelma on se, että mieheni rakastaa vaaleaa leipää ja perunaa, jotka on nyt häneltäkin kielletty. Olin joulu-tammikuussa Cambridge-kuurilla, josta jäi melkein 20 kiloa kevyempi olemus, enää noin 50 kiloa jäljellä!  :D

Kuitenkin liikun normaalisti sen verta paljon, että en pysty pussikeittodieetillä olemaan, joskin ajattelin pitää pussikeittopyrähdyksiä aina sellaisin kausina, kun liikuntaa on tiedossa vähemmän.

Hankalintahan tässä on se, että olen tunnesyöppö ja teen sikahyvää ruokaa. No, paska mäihä. Viikonloppuna otin taas itseäni niskasta kiinni ja yritin syödä järkevästi (??); aamupalaksi rahkaa ja vattuja ja päiväruoaksi täytettyjä paprikoita (jauheliha, juusto, ranskankerma) sekä salaattia. Nälkä ei ole suuremmin vaivannut sen jälkeen, kun on jätetty leivät ja sen sellaiset pois, mikä on kyllä kerrassan loistavaa!


Merkkailen syömisiäni tuonne Kiloklubin masiinaan. Tosin se ei ole hiilarikammoisen kaveri, mutta hyvin siitä muut jutut näkee, tai ainakin sinnepäin. Tänäänkin kuidut ja kasvikset näyttävät muuta kuin vihreää, mutta no... ehkä mä vielä opin! :P



Jos jotakuta kiinnostaa, niin taustatietona, olen tällä hetkellä 168 senttia pitkä ja 111 kiloa painava, ulkonäöltäni muistutan hieman keskikokoista miekkavalasta. Työskentelen nuorten parissa ja harrastan koirieni ulkoiluttamista, hevostelua (ratsastus, tallityöt jne) ja käyn salilla, jumpissa ja uimassa aina kun ehdin ja jaksan.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttisi! :)

Kommentit tulevat näkymiin välittömästi, ja mitään sanalaatikoita ei tarvi sit tihrustella! :)