torstai 14. maaliskuuta 2013

Inspiraatiota metsästämässä

 Huono otsikointi, mutta ei voi mitään.

Googlettelin aikani kuluksi inspiraatiokuvia siitä, minkälainen haluan itse olla. Tällä hetkellä olen kuvan supersized, ja oikeasti, en tunne olevani kotonani ruhossani, kun joka kerta peilistä kurkistelee pulleva miekkavalas. Kuitenkin, alilaihat tyttöset saavat yhtälailla aikaan välittömän kuvotusreaktion. Se, mitä tahdon, on kroppa, josta näkee, että sen omistaja liikkuu ja huolehtii itsestään. (Jee, toinen juoksulenkki takana!!!)

Kuva
 Tällä hetkellä ruhon omistaja ei huolehdi itsestään, mutta uskon vilpittömästi, että koneella roikkumiselta ja telkkarin katsomiselta liikenee minullakin aikaa sen verran, että ehdin huoltaa sieluni temppeliä.


Kaikki lähtee korvien välistä. Kunpa korvienväli ei olisi niin hiton makean- ja rasvanhimoinen ja laiska. Hahaa, en kuitenkaan ole koko viikkona syönyt yhtään karkkia, leivosta, kakunpalaa, pullaa, en mitään! Meillä töissä on joka hiton päivä vähintään paria sorttia pullaa/leivosta/moccapalaa/kakkua sekä puoli-ilmainen ruoka ja hyvät juorut. Ei hyvä kombinaatio, ainakaan, jos haluat herkutella kahvin lisäksi pelkillä juoruilla. Olen kuitenkin erittäin ylpeä itsestäni, varsinkin, kun töihin ilmestyi eilen herkkuani sacherkakkua.


Jotenkin mulla on sellainen kutina, että tällä kertaa mä onnistun! Olen kerran aikaisemminkin laihduttanut (no silloin noin 20 kiloa, enkä kerrasta oppinut) ja kun sain oikean fiiliksen päästä kiinni, loppu meni kuin tanssi! Olen jo päättänyt, että 90 kilon lahjaksi annan itselleni salikortin. Voi sitä tunnetta, kun olet tehnyt salin ja käynyt kenties jumpassakin! Myönnettäköön, että sitä on iksu!!

 (loput inspiskuvat Pinterest)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttisi! :)

Kommentit tulevat näkymiin välittömästi, ja mitään sanalaatikoita ei tarvi sit tihrustella! :)