sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Bloggausrakkaus

Siis voi ei!

Mä en voi uskoa, oikeasti oon tosi innoissani tästä blogista, johon ajattelin aluksi vain kirjoitella painonpudotuksesta ja sillä selvä. :D Oli miten oli, minua alkoi ketuttaa kuvien huono laatu ja niinpä tilasin uuden järkkärin Rajala Pro Shopista! Hän saapuu päivänä minä hyvänsä, I'll be waiting!

Uusi ystäväni on siis Nikon D3100, Niksun perus halpisjärkkäri, mutta tässä tilanteessa, kun perheessämme muutkin tarvitsevat kameraa, en näe viisaaksi ostaa kalliimpaa. Tuohon tilasin sitten vielä 300mm obiskan ja salaman, kyllä kelpaa heittää perheen vanha Canon D1000 ystävälapsille kiertoon <3
Kuva täältä


Jos kamera tulisi vain minun käyttööni, olisin hankkinut vallan toisen laitteen, mutta toisaalta, valokuvaus on sellainen harrastus, ainakin minulle, että siinä piru syö pikkusormen nautiskeltuaan koko käden olkapäähän asti ja alkaa sitten pohtia, mistä jatkaisi. Aikoinaan kuvailin paljon, muunmuassa lehtiin, mutta se kalusto ei ole enää tätä päivää.

Tähän asti olen siis kuvaillut lähinnä ehdottoman loisteliaalla LG:n kännykälläni tai edellämainitulla Canonin-raadolla ja kun olemme jo pidempään keskustelleet uuden kameran hankinnasta, sai blogiin parempien kuvien tuottaminen viimeisen potkun tuohon hullutukseen!

Olen ehkä tyytyväisin ikinä! <3

Ohessa kuvanen instan puolelta taas, kun kävimme kävelyllä eilen. Tunnistatko paikkakunnan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttisi! :)

Kommentit tulevat näkymiin välittömästi, ja mitään sanalaatikoita ei tarvi sit tihrustella! :)