keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Kahden viikon hiljaisuus

Pari viikkoa sitten, mun polvi turposi, mustui (??) ja sitä ei pystynyt liikuttamaan. Polvinivel oli kuulemma ärtynyt yhtäkkisestä rajusta liikunnan lisäyksestä ja viimeisenä niittinä oli ollut
oppilaan (vahingossa toki) polveeni laukaisema sählypallo. Muutaman päivän menin ihan mutu-tuntumalla, periaatteenani, "sillä se lähtee, millä on tullutkin", mutta kävelyn vaikeutuessa raijasin itseni työpaikkalääkärille, joka määräsi minut viikon sairauslomalle töistä ja kahden viikon reenaamisesta. Ketuttiko? Kyllä!

Nyt on tämä pariviikkoinen vierähtänyt ja itseasiassa tänään, tämän postauksen jälkeen minua kutsuu ystäväni sali! <3 Olen myös päässyt miettimään ajatuksen kanssa syömisiäni ja lääkärilleni kun niistä mainitsin, niin hänkin suositteli minulle jotain muuta, esimerkiksi tätä GFG-dieettiä, jota alan nyt pikkasen mukaeltuna noudattaa.


Yksi repsahduksista, joskin herkullinen sellainen <3

Lääkäri neuvoi syömään saikulla kevyesti lautasmallin mukaan, mutta noooooooo, täytyy sanoa, että mulla kun muutenkin tuo reenaaminen ja kunnolla syöminen ovat kulkeneet käsi kädessä, niin ei ihan mennyt niinkuin elokuvissa... Kuitenkin, täksi aamuksi on eväät hankittu ja salillemeno edessä, ihanaa! <3 Kontrollifriikki kiittää! :D

Tuo juoksuohjelmakin jäi kutkuttamaan, ja keksinkin sen varalle aivan loistavia suunnitelmia, joista lisää myöhemmin, nyt tää tyttö lähtee salille! Adios!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun jätät kommenttisi! :)

Kommentit tulevat näkymiin välittömästi, ja mitään sanalaatikoita ei tarvi sit tihrustella! :)